Compania Naţională ROMARM S.A. cu sediul în Bucureşti, B-dul Timişoara, nr.5B, sector 6, organizează concurs pentru ocuparea postului vacant de analist (cod COR 251201).
1. Condiţii de desfăşurare a procesului de recrutare şi selecţie:
Selecţia se va desfăşura în două etape succesive, după cum urmează:
a) Proba scrisă;
b) Interviu.
În vederea înscrierii la concurs, candidaţii vor depune la Serviciul Managementul Resurselor Umane sau vor transmite pe adresa de e-mail resurseumane@romarm.t-media.ro, până cel târziu la data de 29.07.2016, ora 1200, următoarele documente:
- Curriculum vitae (se vor include date de contact, inclusiv adresă de e-mail, etc);
- Scrisoare de intenţie.
Candidaţii selectaţi pe baza CV-urilor transmise, vor fi anunţaţi prin e-mail în vederea prezentării la proba scrisă care se va desfăşura la sediul companiei, din B-dul Timişoara, nr. 5B, sector 6, Bucureşti.
Rezultatele, fiecărei etape, se vor afişa pe site-ul companiei cu menţiunea „admis” sau „respins”.
Candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului fiecărei etape, în intervalul orar 9 00 -14 00 , la secretariatul C.N. ROMARM S.A.
Rezultatul analizei contestaţiei va fi afişat pe site-ul companiei.
Anunţarea câştigătorului (candidatul care obţine cel mai mare punctaj) se va face după soluţionarea eventualelor contestaţii de la ultima probă.
2. Condiţii specifice obligatorii de selecţie a candidaţilor:
- Studii superioare de lungă durată de specialitate (sau echivalent)/studii superioare cu perfecţionare în domeniul programării.
3. Criteriu suplimentar de departajare în condiţii de egalitate punctaj final:
- Nota obţinută în cadrul probei scrise la testarea cunoştinţelor practice privind programarea în VISUAL FoxPro.
4. Atribuţiile principale ale postului:
- Analizează, proiectează şi realizează, testează şi implementează lucrări informatice (programe) pentru compartimentele companiei şi filialele acesteia.
- Realizează şi întreţine programe informatice necesare bazei de date de licenţe de export şi import precum şi a anexelor aferente, asigurând şi programele de tipărire a licenţelor.
- Realizează şi întreţine programele necesare evidenţei contractelor de export, import şi interne, cantitativ şi valoric.
5. Tematica:
- Programare în mediul VISUAL FoxPro;
- Baze de date relaţionale;
- Cunoştinţe despre echipamentele de calcul şi reţele de calculatoare;
- Cunoştinţe despre sisteme de operare, programe utilitare şi de securitate;
- Metode şi tehnici de proiectare a sistemelor informatice.
6. Menţiuni suplimentare:
Detalii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Managementul Resurselor Umane, la telefon 021.4131125, interior 221.